staffedoggblogg

Alla inlägg den 10 augusti 2014

Av Sofie Pettersson - 10 augusti 2014 11:19

Usch idag är det min sista semesterdag. Imorgon är det tillbaka till verkligheten. Jag undrar hur jag ska hinna med allt nu när jag börjar jobba. Jag behöver inte jobba, jag har nog att göra på dagarna ändå!

Hundarna och Bonne(hästen) fyller lätt upp ett halvtidsjobb iallafall. Sen finns det ju andra saker man kan göra också...

Jag ser inte direkt fram emot att gå upp kvart över fem heller!   

 

Som tur är finns det en rolig grej imorgon: agilitykurs! Det ska bli jättekul som vanligt! Det är sista gången på steg ett-kursen,men jag ska gå steg två också.

 

Igår anmälde jag mig och betalade första rallytävlingen. Får ont i magen bara jag tänker på det! Den 7:e septenber är det dax.

Går det lika bra på tävling som på träning så är det ju inga problem,men som bekant är ju inte nervositet+djur någon bra kombo!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards