staffedoggblogg

Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av Sofie Pettersson - 16 augusti 2014 19:07

Idag har vi haft en vilodag. Skogspromenad på morgonen,och sedan bad på eftermiddagen. Jag har varit i stallet också.

Ingen träning idag, det blir det tillräckligt av imorgon. Jag och Wilson börjar på agility steg-2 imorgon. Det ska bli jättekul såklart!

 

Leia har gått och blivit skendräktig nu på äldre dagar... Inget som är jobbigt med det, men hon blir lite knasig då. Mycket piggare nu iallafall än vad hon har varit på hela semestern. Kul att det är någon som tycker det är bra när jag börjar jobba....

Om Leia fick välja skulle vi mest ligga på soffan och vila på dagarna. =) Hon tycker vi motionerar för mycket ibland.

Men doktorn har ju faktiskt sagt att motion är bara bra för hjärtat!

Skämt och sido,  Leia är en mycket lugn hund, men det är ju faktiskt under den förutsättning att hon får den motion och träning som hon behöver. Annars skulle det vara annorlunda..

 

 

Lite foton från idag:

     

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards