staffedoggblogg

Alla inlägg den 22 augusti 2014

Av Sofie Pettersson - 22 augusti 2014 18:36

Äntligen är det fredag igen! Det betyder mera tid!

Sitter och vilar upp mig en stund efter middagen. Tänker åka till klubben och träna. Skönt när man inte har någon tid att passa...

 

Idag hoppas jag att det är ledigt på agilitybanan. Wilson behöver göra av med lite energi, och dessutom måste jag träna på slalom. Poletten har inte trillat ner där än... Måste åka och införskaffa några pinnar så jag kan träna hemma på baksidan. Tänkte åka till Granngården och köpa stängselpinnar, men jag har inte haft tid än.

På söndag är det dags för kurs igen. Kul!

 

Jag  ska också fortsätta träna på rallylydnaden idag, och lite stadga-övningar har jag tänkt mig. Det behövs nu igen! Så fort man tränar mycket på en sak så glöms en annan bort! Det är mycket att underhålla med de här djuren! Man blir lixom aldrig färdig, det börjar bara om!

 

I helgen är det både "Hundar utan hem-dagen" och "Solvalla expo". Jag vill gå på båda, men jag hinner inte gå på någon. =(

Det är synd. Man har för mycket roligt att göra! Det är i och för sig bra...

 

Lite bilder från eftermiddagens skogspromenix:

      

 

 

                                                  






                          

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Leeloo

 

Leia

 

Wilson

 

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar jag rekommenderar

Besöksstatistik

Sök i bloggen

RSS

Fråga mig

0 besvarade frågor

Ovido - Quiz & Flashcards